Statii wireless de apelare

- Un sistem inovativ de comunicare in deservirea clientilor-

 Staie wireless de apelare chelneri

In epoca vitezei, timpul este pretios! Zilnic apar noi inovatii ce au ca scop simplificarea si imbunatatirea calitatii vietii. Asadar, pentru a economisi, in primul rand timp, a fost necesara eficientizarea comunicarii dintre clienti si personalul de deservire. Aceasta nevoie, a dus la conceperea si realizarea unui sistem de apelare a chelnerilor/ospatarilor.

Sistemul Gemi 841, odata instalat si utilizat, va deveni indispensabil afacerii dumneavoastra. Domeniile de aplicabilitate sunt numeroase si se adreseaza in special:

 

Pentru clienti, reprezinta un mod facil, discret si modern de solicitare a unui serviciu. De multe ori, dorinta de a plasa o noua comanda dispare din cauza comunicarii care nu se realizeaza rapid si eficient. Drept pentru care, sederea se va incheiea cu cererea notei de plata. Cel mai mare impact in crearea unei opinii despre un anumit local, il au serviciile de deservire. Imbunatatind acest aspect, va puteti ridica la asteptarile chiar si celor mai pretentiosi clienti.

Un alt aspect extrem de important este monitorizarea si analizarea ulterioara a apelurilor cu aplicatia software GemiLink Manager, instrument de management modern. Prin urmare, GemiLink va permite sa urmariti cu atentie si sa comparati situatiile inainte si dupa instalarea sistemului de apelare.

Implementarea acestui sistem de apelare este considerat a fi mai mult o necesitate decat un confort care va creste atat frecventa clientilor cat si volumul vanzarilor.

Sistemul Gemi 841 de apelare chelneri/ospătari

Comunicarea, atât între clienți și personalul de deservire, cât și a celor din urmă cu bucătăria/barul, a reprezentat de multe ori o problemă. Adesea alegem sa intrăm în restaurantul nostru preferat ori într-unul oarecare pentru a servi masa sau a ne răsfăța cu o cafea alături de o brioșă cu ciocolată. Ne dam seama cu stupoare ca minutele se scurg așteptând ca cineva să ne ia comanda, alteori trecând chiar mai mult decât ne permite timpul, pentru a putea savura mâncarea dorită.

Prin folosirea sistemului de apelare a chelnerilor/ospătarilor, toată lumea are de câștigat:

Clienții

Nenumăratele încercări eșuate de strigăte alături de gesturi ale mâinilor în speranța că cineva vă va vedea, provoacă neplăceri. Un simplu buton montat la masă pe care il puteți apăsa ori de câte ori aveți nevoie de serviciile ospătarului, simplifică cu mult procesul. Altă problemă des intâlnită, este indecizia clienților și insistența chelnerilor de a lua comanda, creându-se astfel o situație stresantă în ambele sensuri. Acest sistem are ca scop îmbunătățirea calității serviciilor de deservire în restaurante, baruri, terase, cafenele, astfel încât, totul să devină subtil, un lucru fiziologic la care nici nu mai trebuie să vă gândiți.

Chelnerii/ospătarii

Sistemul Gemi 841, a fost conceput, pe de-o parte, pentru a eficientiza activitatea personalui de deservire și a scădea timpul de reactie, iar pe de altă parte pentru a oferi o servire impecabilă clienților. Ne putem da seama cu ușurință de stresul și efortul depus a celor care lucrează în acest domeniu. Este nevoie de multă atenție, de promptitudine, nici o clipă de repaus, și, mai presus de toate, păstrarea unei bune dispoziții pe parcursul întreagii zile. Acest sistem, cu siguranță va ușura munca chelnerilor/ospătarilor prin evitarea drumurilor inutile intre bucatarie si sala de mese . Acestia vor fi acolo unde sunt solicitati la momentul oportun.

AFACEREA

Sistemul de apelare Gemi 841 va ușura munca angajaților dumneavoastră, oferindu-le timpul și energia necesară pentru a fi pe tot parcursul zilei mai odihniti și mai zâmbitori. Problemele legate de timpul de așteptare sau servirea “în grabă” în încercarea de a mulțumi zecile de clienți, vor dispărea ca prin minune. Cu acest sistem de apelare veți putea manageria sesizabil mai bine afacerea dumneavoastră, contribuind in permanență la îmbunătățirea calității serviciilor oferite.