Servire promptă la piscină: Buton de Apel chelneri

„Vară, soare, apă, relaxare .... aş comanda o băutură să mă răcoresc, dar barul nu e chiar aproape, iar eu mă simt atât de bine aici..." Cu siguranţă v-aţi aflat în această situaţie cel putin o dată la piscină, şi v-aţi dorit ca printr-un semn magic să puteţi chema un chelner căruia să-i comandaţi o băutură rece şi reconfortantă.

Cu Butonul de Apel chelneri, nu mai este nevoie sa părăsiti şezlongul confortabil pentru o băutură: acţionaţi o tastă care va anunţa chelnerul prin Pager-ul său că îi solicitaţi serviciile.

Gemi 841 - sistem wireless de apelare chelneri

Cu ajutorul sistemului de apelare chelneri Gemi 841, oferiţi clienţilor posibilitatea de a comanda direct din şezlong: un plus de confort pentru aceştia, un volum de vânzări mai mare pentru dumneavoastră.

Ansamblul wireless de apel destinat unităţilor de cazare şi servire, precum hoteluri, restaurante, cluburi, piscine sau săli de conferinţe, asigură comunicarea eficientă între personalul unităţii dar şi între clienţi şi chelneri, ospătari sau barmani prin: Butoane de apel, Pagere, Staţii pentru bucătărie, bar sau recepţia hotelului şi Repetoare.

Beneficii

Buton de Apel chelneri
la piscină
Monitorizarea apelurilor
pe computer
Managementul activităţii personalului
  • nu aveţi nevoie de o baghetă magică pentru a vă servi clientii la piscină, ci doar de sistemul wireless de comandă Gemi 841

  • cu dispozitivul GemiLink se pot monitoriza centralizat apelurile clienţilor către chelneri pe computer, prin aplicaţia software GemiLink Manager

  • comunicaţia între elementele sistemului Gemi 841 este asigurată de un număr nelimitat de Repetoare, acoperind mai multe spaţii de deservire, dispuse pe etaje diferite