Sisteme pentru apelare chelneri în săli de conferinţă

Toate centrele de conferinţe care se respectă pun la dispoziţia organizatorilor evenimentului şi a oaspeţilor săi echipamente audio-video de ultimă generaţie, suport tehnic şi personal calificat pentru ca derularea acestuia sa fie impecabilă.

In acest context, confortul invitaţilor, primirea cordială şi servirea impecabilă printr-un sistem wireless de apelare chelneri sunt, de asemenea, prioritare pentru succesul evenimentului, fie că este vorba de lansare de produse, workshop-uri sau reuniuni de afaceri ori simpozioane.

Staţie de apel wireless: comunicare în centre de conferinţe

O reuniune de afaceri sau o lansare de produse trebuie să se desfăşoare într-un cadru relaxat, confortabil şi dotat cu echipamente de comunicare moderne.

Un sistem wireless de comandă care oferă invitaţilor posibilitatea de a comanda o cafea sau o băutură reconfortantă, prin acţionarea unui Buton de apel chelneri.

Implementarea sistemului de apel chelner Gemi 841 aduce o serie de avantaje: se va putea comanda de la masă folosind Butonul de apel, fără a deranja pe ceilalti participanţi, în timpul desfăşurării conferinţei, chelnerii vor recepţiona apelul prin intermediul Pager-ului, iar personalul ce pregăteşte comanda anunţă când este pregătită comanda prin Staţia de bucătărie/bar/oficiu.

Beneficii

Sistem wireless de comandă pentru săli de conferinţe Atmosferă cordială
şi relaxată
Organizarea eficientă
a personalului
  • un mod discret şi modern de servire a unui invitat, fără a distrage atenţia de la evenimentul în desfăşurare

  • atenţia şi grija cu care sunt serviţi invitaţii la eveniment contribuie la succesul acestuia

  • sistem de apelare chelneri – o soluţie indispensabilă de comunicare pentru centre de conferinţe dotate cu echipamente de ultimă oră